ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم
سرخط خبرها

نتایج هفته اول لیگ دسته‌اول فوتبال کشور | فتح «خیبر» خوش‌حالی «هوادار»!

  • کد خبر: ۵۰۵۲۷
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
نتایج هفته اول لیگ دسته‌اول فوتبال کشور | فتح «خیبر» خوش‌حالی «هوادار»!
لیگ دسته‌اول فوتبال ایران دیروز با برگزاری ۹ مسابقه در شهر‌های مختلف شروع شد.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ مسابقاتی که طبق انتظار از همان روز اول با حاشیه‌های منحصر‌به‌فردی همراه بود؛ از بیانیه‌نویسی و کنارکشیدن توخالی گل‌ریحان تا حضور ستاره‌های سابق تیم ملی در بازی چوکا.


خیبر نیامده خط‌و‌نشان کشید

تیم خیبر خرم‌آباد که در هفته پایانی فصل ۹۶-۹۵ لیگ دسته‌اول فوتبال ایران، مقابل خونه‌به‌خونه بابل شکست خورد و به لیگ ۲ سقوط کرد، پس از ۲ سال، مجدد در لیگ‌یک حاضر شد و در گام اول مقابل چوکای تالشی قرار گرفت که با تلاش‌های فرشاد پیوس، امسال لیگ‌یکی شده بود. هادی شکوری در تالش جانشین فرشاد آقای‌گل شده و امید روانخواه با خیبر به‌دنبال اثبات توانایی‌هایش است. خیبری‌ها دیروز در دیداری برتر نسبت به حریف خود، درنهایت موفق شدند با ۳ گل برابر چوکای تالش به برتری دست یابند و کار هادی شکوری را در ادامه مسابقات سخت‌تر کنند. میلاد سوری، حمدا... ابدام و حسین جودکی زننده ۳ گل خیبر خرم‌آباد در اولین بازی فصل در استادیوم غدیر تهران بودند. این در‌حالی بود که علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، با حضور در ورزشگاه شاهد این بازی بود. مهرداد میناوند و وحید امیری هم دیگر‌ستاره‌های فوتبال ایران بودند که بازی این ۲ تیم را از نزدیک تماشا کردند.


اولین ۳ امتیاز قو‌ها پرید!

قو‌های سپید انزلی در‌حالی لیگ امسال را شروع کردند که با تغییر‌های عمده‌ای در کادر مدیریتی و فنی خود مواجه بودند. انزلی‌چی‌ها دیروز در یک ورزشگاه بیگانه و روی چمن مصنوعی به‌مصاف قاتل اسبق سرخ‌های تهرانی رفتند و امیدوار بودند که لیگ را با پیروزی آغاز کنند؛ اما نتیجه طور دیگری رقم خورد. قشقایی که در خانه حریف تاکتیک دفاعی محکمی برای بسته‌نگه‌داشتن دروازه‌اش داشت، در‌نهایت روی ضدحمله‌ای خطرناک در دقیقه‌۹۰ بازی را در‌حالی به سود خود تمام کرد که شاگردان مازیار زارع در بیشتر لحظات بازی از میهمان خود سر‌تر بودند.


تیم عنایتی، امسال هم مدعی است

تیم هوادار که فصل گذشته با هدایت رضا عنایتی در قامت یک مدعی ظاهر شده بود، فصل جدید را نیز با برد شروع کرد تا مربی مشهدی هوادار نشان دهد برنامه‌های بزرگی برای حضور قوی در فوتبال ایران دارد. حریف روز گذشته هوادار هم تیم نود ارومیه‌ای بود که با کوهی از مشکلات پا به این میدان گذاشته بود. نودی‌ها که به‌واسطه بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی شان با ترکیبی از بازیکنان امید و بزرگ‌سال خود راهی زمین شده بودند، در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند و با یک گل، ۳‌امتیاز بازی روز اول را به میزبان هدیه دادند.


تساوی در پرحاشیه‌ترین بازی روز

در‌حالی‌که ۲۴ ساعت قبل از شروع لیگ، مدیران باشگاه گل‌ریحان البرز با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته‌اول شرکت نخواهد کرد، اما این تیم دیروز به میدان رفت و مقابل میهمان خود مس کرمان، به نتیجه تساوی یک‌بر‌یک رسید! نتیجه‌ای که چندان به مذاق تیم مس خوش نیامد، چرا‌که مسی‌ها با هدایت محمدرضا مهاجری این فصل برای لیگ برتر خود را آماده کرده‌اند. آن‌ها که تبدیل به یکی از گران‌ترین باشگاه‌های لیگ‌یکی شده‌اند، در گام اول از حاشیه گل‌ریحان نتوانستند استفاده کنند و ۲ امتیاز حساس را از دست دادند.


توقف بختیاری‌زاده در گام اول

خوشه‌طلایی با هدایت سهراب بختیاری‌زاده در هفته نخست بازی‌ها در دیار حافظیه با برد فاصله‌ای نداشت، اما در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کرد تا تنها به یک‌امتیاز دست پیدا کند. خوشه‌طلایی با‌وجود اینکه در پایان فصل گذشته خیلی از بازیکنان خود را از دست داده بود، با نیت برد وارد میدان شد و برای رسیدن به این مهم بازی حساب‌شده‌ای را به نمایش گذاشت و ابتدا به گل رسید، اما در‌نهایت نتوانست از این گل محافظت کند و با گلی که در دقایق پایانی بازی دریافت کرد، بازی با نتیجه مساوی یک‌بر‌یک تمام شد تا بختیاری‌زاده لیگ‌یک را با ناکامی شروع کند.


درخشش یک مشهدی در اهواز

استقلال خوزستان هم یکی دیگر از تیم‌های پیروز روز نخست این بازی‌ها بود. آبی‌های شهر اهواز که تا چند سال پیش یقه مدعیان را در لیگ برتر می‌گرفتند، این‌روز‌ها خودشان را برای حضور دوباره در سطح اول فوتبال ایران آماده می‌کنند. این تیم روز گذشته به‌مصاف بادرانی رفت که چند‌سالی می‌شود تلاش می‌کند تا خودش را به سطح اول فوتبال ایران برساند. در پایان نوددقیقه بازی دیروز، این بهروز افشار، مدافع مشهدی اهوازی‌ها بود که توانست دروازه تیم سابقش را باز کند تا ۳ امتیاز به حساب میزبان واریز شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->